środa, 24 września 2014

happiness

Cześć!
Urlop i po.. szkoda, że czas tak szybko zleciał. Tym bardziej iż dzielą mnie kilometry od mojego szczęścia.. 
W dzisiejszym poście postanowiłam podzielić się nim z wami :)



Otóż w końcu dostałam zgodę i udało mi namówić się mojego B. do kilku fotek. Wyszły a w zasadzie on wyszedł świetnie na zdjęciach! :)
Jeżeli chodzi o moje dwa tygodnie beztroski to były cudowne! Wiele się działo, wiele zobaczyłam, ale pamiętałam o tym by kilka zdjęć zrobić i z wami się podzielić.
Zapraszam do oglądania :)



 T-shirt , spodnie - Zara
Buty- Bershka

I jak wam się podoba?
Zapraszam do komentowania a już w następnym poście trochę więcej zdjęć z wakacji.
Pozdrawiam.
A.
:) 

1 komentarz:

  1. Świetna i klasyczna stylizacja!
    Idealna na takie dni. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń