sobota, 19 lipca 2014

New.

Lato w pełni i największa przyjemność to spędzanie czasu nad morzem. Szczęście moje, że mam nie daleko do morza bo tylko 18 km a zachody słońca to coś co naprawdę warto obejrzeć.
W dzisiejszym poście pierwsze zdjęcie daje zapowiedź tego co się pojawi już niedługo natomiast cały post poświęcam kosmetykom, które nabyłam, a które na lato gdzie naturalność i świeżość to podstawa sprawdzają się idealnie ;)
Zapraszam do oglądania :)


W ostatnim tygodniu odwiedziłam kilka  sklepów z myślą zakupu stroju kąpielowego a skończyło się na zakupie bluzy i kilku kosmetyków. Promocje trwają w najlepsze w drogeriach takich jak Rossmann czy Hebe można naprawdę nacieszyć oko i tak naprawdę nie wiadomo co wybierać bo jest tego tak dużo, że chciałoby się zapełnić cały koszyk. Perełki, które postanowiłam wypróbować okazują się całkiem dobre.
Numerem 1 na lato jest rewelacyjny podkład Max Factor Colour Adapt, który dopasowuje się do koloru skóry, jest lekki, i rozprowadza się go bardzo dobrze.

 Od prawej: Odżywka dodająca objętości włosom, szampon nadający blask i rewelacyjny suchy szampon, który cudownie pachnie, a włosy po jego użyciu wyglądają jak świeżo umyte.
Z racji tego, że jest lato i bardzo często chodzimy w odkrytych butach, skóra stóp szybko się przesusza od piachu i wody morskiej postanowiłam wypróbować balsam i naturalny peeling. Produkty sprawdzają się w 100%, stopy są gładkie i odświeżone. 
Maybelline New York 132 sweet pink

Essence 10 Cotton Candy
NR 2 w mojej codziennej pielęgnacji włosów latem czyli odżywka dająca efekt artystycznego nieładu włosom. Odżywka jest w spreju co też ułatwia równomierne rozprowadzenie.


Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz